yooohoo

Alla inlägg under december 2012

Av Yoohoo Tjoohoo - 31 december 2012 22:32

Hinner inte göra så mycket med bloggen idag på nyår. Men nån bild kan ni väl få ;)

Av Yoohoo Tjoohoo - 29 december 2012 11:17

Igår var vi i pulkabacken med Erika och hennes små "ungar". Fast pulka var inte det enda vi gjorde..   


Ojj.. Det var lite halt på isen som vi stannade vid på väg till backen ;)


   

Hrmm...Som sagt...  


 

Redo för pulkaåkning hela gänget, efter dom fått åka med oss.. 


Sen gick vi därifrån och kom på att man kan klä granar med Yoohooer   Ganska fint faktiskt.


     


Sen vart det tågåkning inne på ett stängt dagis =D






 

Och sen hem till värmen och brasan... Varmt o skönt ställe att slumra på :)


De var allt, ska försöka lyckas lista ut hur man laddar upp videor från min mobil. Så att ni kan få se på när dom åker ner för backen och en tur genom tåget ;))


 

Av Yoohoo Tjoohoo - 28 december 2012 12:28

Blir...

Lollie!!!! Grattis gubben! 


 



Jaja kommer gulliga inlägg senare idag   


 

Av Yoohoo Tjoohoo - 27 december 2012 18:48

Gör ett snabbt inlägg för jag har boring ^^


Tog ett kort på deras färgglada svansar som jag kan visa er :)

 

Gulligt alltså   


Det var allt då hej på er :*

 

Av Yoohoo Tjoohoo - 27 december 2012 17:47

Har tagit med mig Popo, Snöboll och Joller ut i kylan och fotat. Riktigt fina bilder tycker jag   


Först fick Snöboll lov att vara huvudet på en snögubbe   

 

Sen blev det alla-foto på ett snöigt utebord.


 

Joller rullar en snöboll :)

 


     

Popo fick hoppa in i en snöglykta som jag snabbt byggde ;-)

 

Sen så hoppade Joller in i snögrottan som jag "grävde"... Det var så hård yta så det blev rätt coolt.

     

Och där sitter alla i den fina snögrottan!


Det var allt för idag, ska ta några simpla bilder till er imorgon. Om jag kommer ihåg och hinner det vill säga.


Hejdå   

 

Av Yoohoo Tjoohoo - 27 december 2012 16:15

Jag kommer skriva om Yoohooer och allt därtill. Jag kommer länka roliga/bra yoohoobloggar och sidor, plus lägga upp många söta bilder på mina och kompisars Yoohooer. Själv har jag sju stycken, som jag tänkte skriva lite om nu:


Namn: Lollie

Född: 12:e mars 2011

Färg: Blå

Djrúrart: Lemur med kanindräkt

Ursprung: Åhlens


 

Namn: Popo

Född: Vet ej

Färg: Röd, blå och gul

Djurart: Amazonpapegoja

Ursprung: Skansenakvariet-butiken


 

Namn: Pompom

Född: 24:e december 2012

Färg: Svartvit

Djurart: Panda

Ursprung: Täby C leksaksaffär


 

Namn: Snöboll

Född: 24:e december 2012

Färg: Vit-rosa

Djurart: Ökenräv

Ursprung: Arninge leksaksaffär


 

Namn: Joller

Född: 24:e december 2012

Färg: Rödgrön

Djurart: Jul-lemur

Ursprung: Åhlens


 

Namn: Blåman

Född: 26:e december 2012

Färg: Blåvit

Djurart: Lemur

Ursprung: Åhlens

Kan låta om man trycker på regnbågen


   

Namn: Melanie

Född: 26:e december 2012

Färg: Rosa vit

Djurart: Lemur

Ursprung: Åhlens

Kan låta om man trycker på hjärtat


Det var väl allt, ses snart igen! :)

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen! Denna blogg handlar endast om yoohooer. Enjoy ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards